خانه / باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان گروه مبلمان پارسا

با توجه به اهميت مشتريان و لزوم ارتباط بيش از پيش با اين عزيزان، باشگاه مشتريان گروه مبلمان پارسا راه اندازي گرديد. اميد داريم بتوانيم ضمن تعامل بيشتر و ايجاد محيطي گرم و پويا ارتباط نزديکتري با شما برقرار نماييم و ضمن معرفي خدمات و محصولات واجراي طرح هاي جذاب و متنوع با اهداي جوايز ارزنده از شما قدرداني کنيم.

وفاداري مشتريان گرامي به گروه مبلمان پارسا براي ما مهم است و تمام تلاش خود را جزم کرده ايم تا ضمن خلق محصولات جديد و ارتقاي کيفيت خدمات فعلي با توجه به نياز و شايستگي شما، از نظرات و انتقادات و پيشنهادات شما در راستاي اين هدف استفاده نماييم.

اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان گروه مبلمان پارسا

  • ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان .

  • توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان.

  • ايجاد ارتباط دوسويه و تعامل مستقيم با مشتريان.

  • ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتريان گرامي به گروه مبلمان پارسا.

  • تشویق مشتریان جهت جمع آوری امتیازات و استفاده هر چه بیشتر از جوایز طرح‌ها و جشنواره های متنوع.

با توجه به چشم انداز گروه مبلمان پارسا «درخشش جهانی مبلمان ایرانی» که هدفی غرورآفرین برای ملت بزرگ ایران است، رسالتی سنگین بر دوش ما نهاده است.گروه مبلمان پارسا وظیفه دارد که ثابت قدم و پایدار در ارائه خدمات ویژه به شما همت گماشته و پس از شناخت دقیق و عمیق خواسته هایتان، حصول به آن را به عنوان وظیفه اصلی خود، در رأس امور قرار دهد.

مزاياي عضويت در باشگاه مشتريان گروه مبلمان پارسا

ثبت خريد در حساب شخصي و كسب امتياز.

امكان مشاهده خريد ها ، امتيازات كسب شده و استفاده از ديگر خدمات در پرتال اختصاصي .

شركت در قرعه كشي‌هاي خاص اعضای باشگاه .

باشگاه مشتریان Loyalty Parsa Furniture Group
جدول مقایسه ای امتیازات کارتهای باشگاه مشتریان گروه مبلمان پارسا

معرفی کارت ها:

این کارت ها جهت وفاداری مشتری مورد استفاده قرار ‌می گیرد.دارنده کارت با آگاهی از استراتژی امتیاز دهی و پاداش صادر کننده کارت باشگاه مشتریان گروه مبلمان پارسا، در هر بار خرید، کارت خود را به همراه داشته و خود را به عنوان مشتری دائمی معرفی می کند. سیستم در ازای خریدهای های ایشان امتیازی متناسب با امتیازهای تعریف شده توسط سیاست و مدیریت باشگاه ثبت می کند و به صورت خودکار هنگام رسیدن به حد نصاب تعیین شده، پاداش مناسب ایشان اعلام می گردد. سیاست امتیازی باشگاه طوری تنظیم شده که دارنده کارت را تشویق می کند با خریدهای آتی، امتیاز خود بیشتر نماید.

ارائه کارت اشتراک هنگام خرید = دریافت امتیاز و مزایا

مشتري گرامي، در صورتي كه شما براي بار اول به فروشگاه گروه مبلمان پارسا مراجعه کرده اید و كارت اشتراك نداريد !

لطفا به واحد اشتراك نزد صندوق مراجعه کرده و فرم مخصوص باشگاه مشتريان را پر کنید .

با تكميل فرم، كارت سبز مخصوص مشتركين را دريافت مي كنيد. كارت اشتراك داراي يك كد ۱۶رقمي است. اطلاعات مشتري در سيستم هاي كامپيوتر و صندوق،با اين كد قابل سرويس دهي است.

در مراجعات بعدي براي هر خريدي كه انجام مي دهيد، حتما كارت اشتراك را به صندوقدار ارائه کرده و نام خود را در فاكتورکنترل نمایید.

در انتهاي فاكتور، جمع خريد مشترك دیده مي شود .

دارنده كارت اشتراك،در ايام ماه تولد (طبق كارت شناسايي) و در ايام سالروز عقد ( طبق مشخصات شناسنامه ) تخفيف دريافت مي كند .

در این حالت تخفیفات اختصاصی بر اساس شرایط و ایام خصوصی هر مشترک به ایشان تعلق می گیرد.همچنین لازم به ذکر است که به کلیه خریدها در تمامی شرایط امتیاز تعلق می گیرد.

 

کارت سبز:

استفاده از کارت سبز مخصوص آن دسته از اعضای باشگاه است که به تازگی با مجموعه گروه مبلمان پارسا آشنا شده و ثبت نام می کنند.

از مهمترین مزایا و ویژگی های این کارت می توان به موارد زیر اشاره‌کرد .

  • عضویت رایگان
  • با ثبت نام در فرم باشگاه مشتریان گروه مبلمان پارسا، امتیاز تشویقی نقدی، همزمان با دریافت اطلاعات و صدور کارت در حساب مشتری شارژ می گردد .
  • ارائه ۵ درصد تخفیف خرید
  • شارژ و اعطای ۵ درصد هدیه جهت خریدهای آتی
  • ارائه ۵۰ درصد تخفیف حمل

مشترکینی که مجموع خرید آنها از ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان فراتر رود به مشترکین طلایی تبدیل می گردند.لازم به ذکر است که امتیازات ذخیره شده این اشخاص به کارت جدید منتقل می گردد.

 

کارت طلایی:

اعطای کارت طلایی، به مشترکینی که مجموع خرید آنها بیشتر از ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان باشد، تعلق می گیرد و به عنوان مشتری طلایی محسوب می گردند.از مهمترین مزایا و ویژگی های این کارت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه ۷ درصد تخفیف خرید
  • شارژ و اعطای ۸ درصد هدیه جهت خریدهای آتی
  • ارائه ۸۰ درصد تخفیف حمل.

مشترکینی که مجموع خرید آنها از ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان فراتر رود به مشترکین پلاتینیوم تبدیل می گردند.لازم به ذکر است که امتیازات ذخیره شده این اشخاص به کارت جدید منتقل می گردد.

 

کارت پلاتینیوم:

اعطای کارت پلاتینیوم به مشترکینی که مجموع خرید آنها بیشتر از ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان باشد تعلق می گیرد و به عنوان مشتری پلاتینیوم محسوب می گردند.

از مهمترین مزایا و ویژگی های این کارت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه ۱۰درصد تخفیف خرید
  • شارژ و اعطای ۱۲ درصد هدیه جهت خریدهای آتی
  • ارائه ۱۰۰درصد تخفیف حمل.
  • ارائه ۵۰ درصد تخفیف تحویل کالا.
  • ارائه ۵۰ درصد تخفیف سالیانه خدمات شستشوی مبلمان.

مشترکینی که مجموع خرید آنها از ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان فراتر برود به مشترکین دیاموند تبدیل می گردند.لازم به ذکر است که امتیازات ذخیره شده این اشخاص به کارت جدید منتقل می گردد.

 

کارت دیاموند:

اعطای کارت دیاموند به مشترکینی که مجموع خرید آنها بیشتر از ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان باشد تعلق می گیرد و به عنوان مشتری دیاموندی محسوب می گردد.از مهمترین مزایا و ویژگی های این کارت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه ۱۴درصد تخفیف خرید
  • شارژ و اعطای ۱۷ درصد هدیه خرید جهت خریدهای آتی
  • ارائه ۱۰۰درصد تخفیف حمل.
  • ارائه ۱۰۰ درصد تخفیف تحویل کالا.
  • ارائه ۱۰۰ درصد تخفیف سالیانه خدمات شستشوی مبلمان.